0 Proizvodi

Proizvodi(0)

0-Proizvodi
Porez 0.00
Ukupno 0.00
Noverlife 120 Boja Odvojiva Knjiga za prikaz Boja Grafikona nokte, Uzorak Dizajna Noktiju s lažnim Savjete za маникюрного salona, Chart gel-lak Za nokte, Daska za dizajn Prakse Crtanje Noktiju (U Kompletu ne dolaze stopice za Nokte)

Noverlife 120 Boja Odvojiva Knjiga za prikaz Boja Grafikona nokte, Uzorak Dizajna Noktiju s lažnim Savjete za

HRK 59.97
Dostupno.

Roba

【Knjiga za demonstracije nokte】- zaslon u Boji za nail art, koji se sastoji od 120 soba za pohranu gotovih dizajna nastavci za nokte.To vam može pomoći da sredite svoj šareni лаке za nokte i stvoriti svoju vlastitu shemu grafikon prikaza. (Napomena : Knjiga zaslona ne sadrži nastavci za nokte, ali je savršeno odgovara našim savjete : B08 JLFHDJC). 【Prijenosni dizajn】 - Vrhovi noktiju umeću direktno u kartu bez ljepila, jednostavan za korištenje i prikazani su klijentima.Pomozite da brzo pronađete boju i избавьте od potrebe tražiti željenu bocu bezbroj pokušaja. 【Brže pronaći boju】 - Brojevi označeni na ekranu, korisnici mogu vidjeti boje u knjizi i lako usporediti ga s drugim bojama da odaberete slično.Vaš klijent može biti u cijelosti zadovoljan ovom dijagramu boja prikaza nokte. 【Veličanstveni i sigurnosni】 - Boja kartica za nokte dolazi u obliku knjige s prekrasnim pokrovom u obliku djevojke, koja može vrlo dobro ukrasiti vaš dućan nokte.Više od toga, on je prekriven transparentnim zaštitnim slojem, zaštićeno od prašine i ogrebotina. 【Je idealan za bavljenje umjetnošću nokte】 - Prikaz knjige o umjetnosti noktiju je važna za studenta, изучающего dizajn nail DIY i lak za nokte.Pogodan za маникюрного salona / Manikura / pedikura, također se može koristiti za nastavu u umjetnosti crtanje noktiju.Nećete brinuti o održavanju zaslona i svoje veselje.Ova boja chart za nokte pogodan za маникюрного salona / Manikura / Pedikura, ona također može koristiti za praksu crtanje noktiju.Učinite ugodno iskustvo u dizajnu noktiju.Prikaz uzoraka laka napravite shemu grafikon, na kojoj je lako pronaći željenu bocu na pripadajućim brojevima.Dobar demo-primjer dizajna noktiju i uzoraka bušenje za vaše poslovanje.Pomoću ove knjige imaju priliku da vide boju noktiju i usporedite ga s drugim bojama, blizu njega.

Pojedinosti

Izbor kupaca